ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رفع ممنوعیت ماهیگیری در اسکله تفریحی کیش

ماهيگيري در كيش

 

پیرو  درخواست دوستداران ورزش مفرح  ماهیگیری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بخشنامه  رفع ممنوعیت ماهیگیری در اسکله بزرگ تفریحی کیش را ابلاغ کرد.

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد ، مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش صبح پنج شنبه  دوم آبان از اسکله بزرگ تفریحی کیش بازدیدی داشتند. ایشان  در این بازدید با مد نظر قرار دادن  چشم انداز بسیار زیبای اسکله، دستورات مورد نیاز  در ارتباط با  برگزاری جشن ها و مناسبت های مختلف در اسکله بزرگ تفریحی کیش را ابلاغ کردند .

ضمنا  در این بازدید با توجه به درخواست علاقه مندان به ماهیگیری تفریحی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش رفع ممنوعیت ماهیگیری در اسکله بزرگ تفریحی کیش را ابلاغ و بخشی از این اسکله را به ماهیگیری با قلاب مختص کردند  و از معاونان مربوطه نیز خواستند  تا با حفظ مسائل ایمنی این مسئله عملی گردد .

شایان ذکر است ماهیگیری تفریحی همراه با دیگر امکانات مناسب اقامتی و طبیعت زیبای جزیره کیش یکی از جاذبه های گردشگری است که همیشه  طرفداران زیادی در بین گردشگران این جزیره دارد .

 در واقع ورزش مفرح  ماهیگیری برای بعضی  از خانواده هایی که  به کیش سفر کرده اند فرصت مغتنمی به شمار میرود  تا کودکان در کنار پدر و مادر علاوه بر اندوختن  تجربه  های جدید در جمع خانواده  با انواع ماهی های جنوب کشورمان و حیات گونه های متعدد آبزیان، بیشتر آشنا گردند . 

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما