ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

بهره برداری از پارک شهر کیش

بهره برداری از پارک شهر کیش

 

 

 
 پارک شهرکیش با در اختیار داشتن یکی از وسیعترین دریاچه های مصنوعی کشورمان با برای پذیرایی از مسافران تور کیش در اختیار گردشگران قرار گرفت .

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش در گزارشی اعلام نمود ، پارک شهر کیش به وسعت  نزدیک به یازده  هکتار از پروژهای بود که قرار بود امسال بهره برداری شود  و  نوسازی و مرمت آن از بیستم  آذر ماه سال پیش در اولویت طرح های عمرانی کیش قرار گرفت . این پارک  پس از تلاش شبانه روزی  سه ماهه بعد از ظهر  شنبه دوم فروردین بهره برداری شد .

سه محوطه بازی کودکان هر کدام به وسعت دویست و پنجاه مترمربع، غرفه های عرضه هنرهای دستی، سازه های چادری در کنار دریاچه پارک، ایستگاه تندرستی، ایستگاه شطرنج، مسیرهای ویژه  و زیبای اسکیت و دوچرخه سواری، آبنما همراه با موسیقی، هزارتوی بازی کودکان،  رستوران و کافی شاپ و شاخصه های مدرن و چشم نواز  شهری در طراحی جدید این پارک به کار گرفته شده است .

در فضای سبز این پارک نیزاز گونه های گیاهی سازگار با آب و هوای کیش و مبلمان شهری شکیل و زیبا استفاده شده و  دیواره های کناری پارک نیز با استفاده از نقاشی هنرمندان کیش تزیین گردیده است .ازامکانات خاص  در این پارک دریاچه مصنوعی میباشد  که با بهره گیری  از مدرن ترین  عایق بندی در قلب این پارک ایجاد شده است و حال و هوای خاصی به این پارک داده است .ضمن اینکه  در این پارک دسترسی راحت و بدون مشکل معلولان از امکانات پارک پیش بینی گردیده است .شایان ذکر است ، از این به کیش میتوانند  بر روی این دریاچه مصنوعی قایق سواری کنند.