ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دوره  لیدر تور طبیعت گردی در قزوین

در جهت  آشنایی هر چه بیشتر  با محیط زیست و اکوتوریسم استان  قزوین و اهمیت  معرفی  و عرضه آن و همچنین اهمیت  حفظ و نگهداری از این سرمایه های خدا دادی  کلاس‌های آموزشی راهنمایان طبیعت گردی در استان قزوین برپا خواهد گردید .

  به گزارش میراث آریا معاون گردشگری استان قزوین گفته : در زمینه  گردشگری طبیعت که در حال حاضر در دنیا طرافدارن و علاقمندان فراوانی دارد و همچنین حفظ ، نگهداری و توسعه آن  که از طرف علاقمندان  طبیعت مطرح گردیده  است موضوع تقویت جایگاه  آموزش و استفاده درست  از این سرمایه ها  که در این آب و خاک به شکل وسیع در اختیار ما قرار دارد  بیش از پیش احساس میگردد .

 ایشان  با اشاره به رشد  آموزش در گردشگری اضافه کرده : با توجه به قابلیت متنوع و اقلیم طبیعی استان قزوین و به برای  ارتقاء دانش علاقمندان ، لیدرها ، تورگردانان و طبیعت‌گردان در نظر داریم  تا یک دوره کلاس آموزش راهنمایان طبیعت گردی(اکو توریسم ) را در استان برپا کنیم.

 ایشان اضافه کرد : مدت زمان کلاس‌های آموزش طبیعت‌گردی بالغ بر سیصد ساعت بادوازده عنوان درسی خواهد بود و دوستداران  می‌توانند برای نام نویسی  در معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، ‌صنایع دستی و گردشگری قزوین حضور یابند . 

  شایان ذکر است: مدارک  و شرایط لازم برای نام نویسی  دارا بودن  مدرک تحصیلی فوق دیپلم، پرداخت  تعرفه  شهریه، تکمیل فرم نام نویسی است و کلاس‌ها نیز از یک ماه بعد برپا خواهد شد . 

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما